Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Prezentacja systemu walki na nowym filmie z The Outer Worlds
Luty upływa fanom gier RPG przede wszystkim pod znakiem The Outer Worlds, na temat którego regularnie pojawiają się kolejne informacje. Dzisiaj mamy dla Was materiał wideo prezentujący system walki, o którym szerzej opowiadają Tim Cain i Charles Staples ze studia Obsidian Entertainment, wzięci na spytki przez redakcję magazynu Game Informer.



Zacznijmy od tego, że punktem wyjścia dla deweloperów były starcia z Fallouta: New Vegas. Autorzy szybko zaczęli jednak modyfikować ich schemat, wprowadzając kolejne elementy. Wszystko w myśl zasady, że choć gra jest RPG-iem, to wygląda jak strzelanka, więc powinno się w niej walczyć niczym w rasowym FPS-ie. Z drugiej strony, pomimo że będzie tu pod dostatkiem prostych starć z przeciwnikami, których „wystrzelamy” bez głębszego zastanowienia, mamy też często napotykać adwersarzy wymagających znacznie więcej wysiłku.

W The Outer Worlds nie zabraknie miejsca zarówno na aspekty skradankowe, jak i na elementy taktyczne, a te drugie objawią się poprzez możliwość wydawania poleceń towarzyszom. Członkowie zespołu przydzadzą się nie tylko do odciągania uwagi wrogów, lecz także będą stanowić realne wsparcie, robiąc użytek ze swoich unikalnych zdolności, a także koncentrując się na atakowaniu wybranych przez nas celów.

Ważną rolę w trakcie zabawy odegra również tak zwana „Taktyczna Dylatacja (wydłużenie) Czasu”, czyli nic innego, jak spowolnienie czasu, po którego aktywacji będziemy mogli spokojnie wycelować w konkretną część ciała wroga bądź znaleźć chwilę na przykład na przeładowanie broni. Do korzystania z niego będziemy potrzebować energii, której zapas miał się początkowo kurczyć ze stałą prędkością, niezależnie od tego, co w danym momencie robił gracz. Ostatecznie zaimplementowano jednak rozwiązanie, zgodnie z którym szybkość opróżniania jej paska jest determinowana przez aktywność postaci; o ile więc celowanie „drenuje” go powolutku, o tyle już strzelanie czy poruszanie się po polu bitwy – znacznie szybciej.

Odrobinę uwagi poświęcono również samemu arsenałowi, na który będą się składać produkty rozmaitych firm, co z kolei ma budować wiarygodność świata przedstawionego. Każdą broń poddamy modyfikacjom, dzięki czemu dostosujemy ją do indywidualnego stylu gry. Na znalezienie najlepszych giwer trzeba będzie jednak poczekać, rozwijając swoją postać do odpowiednio wysokiego poziomu.

Źródło:
"Vergil" - GRY-OnLine
Klemens
2019-02-12 21:34:13
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow